Tuesday 18 November 2014

Bawa Faris ke Klinik Pakar kanak-kanak Tan


Hari jumaat lepas terpaksa ambil cuti kecemasan. Sudah dua hari Faris demam panas lagi-lagi waktu malam. Walaupun sudah makan ubat ambil dari klinik Panel,tapi masih tak reda panas badan dia. Biasanya kalau dia sihat badan mesti berpeluh. Risau jugak bila demam dia sampai 38 darjah celcius. Jadi, petang jumaat buat keputusan pergi klinik Pakar kanak-kanak Tan,Rawang.

Klinik ini terletak di belakang Petronas satu baris dengan Jabatan Pendaftaran Negara(JPN).Klinik ini memang ‘specialist’ untuk kanak-kanak sahaja. Selalu baca komen dari blogger tentang klinik ini memang bagus perkhidmatan dan ubat dia kira serasi dengan kanak-kanak.

Sampai di klinik dalam pukul 6.30 petang. Alhamdulillah tak ramai sangat orang. Selepas daftar nama dan timbang berat bayi,terus tunggu nombor giliran. Berat faris dah 7.2 kilo.:).Patut lenguh juga bahu ibu mengendong faris.

Masa jumpa doktor cakap panas dah sampai 39 celcius. Terus doktor masuk ubat ikut punggung untuk turunkan suhu badan. Faris dapat ubat demam, antibiotic dan selsema. Ubat antibiotic dan selsema untuk telinga berair sebab ada jangkitan dari selsema.   

Kalau sesiapa nak pergi boleh rujuk alamat di bawah:


Klinik Pakar Kanak Kanak Tan

Consultation Hours:

Mon - Fri: 9 am - 1.30 pm & 6.00 pm - 9.00 pm

Sat, Sun & Public Holiday - 9.00 am - 2.00 pm

TAN BABY AND CHILD CLINIC
No 5, Jalan Bandar Rawang 7, Pusat Bandar Rawang, 48000 Rawang
No Phone: 03-60937668
Waktu operasi dia memang lain sikit.Kalau pagi buka sampai tenagahri sahaja. Petang pula pukul 6 baru buka semula. Jadi kalau nak selamat,baik telefon dahulu sebelum pergi.

No comments:

Post a Comment

Baju Didi & Friends

Baju DIDI & FRIENDS AVAILABLE-IN STOCK. ADA YANG BERMINAT BOLEH WHATAPP 011-24019196 SIZE TERHAD..BOLEH PM UNTUK T...