Tuesday 28 April 2015

Carpet Bulu Cream Untuk Dijual

Dalam entry yang lepas saya ada 'let go'satu carpet bulu (warna putih). Sudah ada pun yang berminat dan sudah pun dijual. Terima kasih dan minta maaf pada yang bertanya tentang carpet bulu tersebut.

Tapi jangan risau. Oleh sebab ramai yang tanya,saya buka tempahan bermula  bulan ini  bagi yang berminat untuk memiliki carpet bulu ini. Mungkin ada yang minat untuk beli dan buat sewa selepas pakai untuk majlis nikah atau beli untuk kegunaan sendiri. Memang sesuai untuk alas pelamin atau kegunaan alas di ruang-ruang dalam rumah anda.

Untuk sewa pun boleh..rm40. Apa-apa boleh wasup saya 011 24019196 untuk berbincang. Insyaallah saya cuba bantu sebaik mungkin. Saya dulu pun masa mula-mula nak dapatkan kain bulu ni susah. Cari semua kedai tak ada. Tanya kawan-kawan pun semua sudah habis.. Alhamdulillah ada rezeki dekat satu kedai ni,pergi la beli naik lrt usung bawak balik rumah. Boleh tahan juga nak bawak kain bulu masa tu.Pengalaman nak buat preparation kawin.:)

Untuk jual..harga rm145 termasuk pos.
Ukuran kain 120cmx160cm

Yang ini warna cream.

No comments:

Post a Comment

Baju Didi & Friends

Baju DIDI & FRIENDS AVAILABLE-IN STOCK. ADA YANG BERMINAT BOLEH WHATAPP 011-24019196 SIZE TERHAD..BOLEH PM UNTUK T...