Thursday 11 December 2014

Tudung Aidijuma

Teks: Siti Rahimah Ismail
Foto: Facebook AJ
Sejak terjebak dengan tudung aidijuma ni memang suka tengok tudung-tudung yang terbaru dari AJ. Rasa tak puas tengok dalam facebook, jadi 'copy' dan 'paste' masuk blog sendiri. Dalam gambar ni semua tudung White Label yang akan 'release' hari sabtu ni. Kelima-lima design ni aku suka.Rasa nak beli semua saja. 
Macam mana aku boleh terjebak,mari nak cerita sikit. Pada mulanya memang aku selalu 'google' mencari tudung bawal. Rasa lama tak pakai tudung bawal jadi kalau boleh nak beli secara 'online' saja.Terjumpa pula dengan satu blog ni cerita tentang bawal AJ.Katanya tudung AJ ni kain selesa pakai,senang nak dibentuk dan yang paling aku tertarik sangat sebab tudung ni memang tak perlu di gosok sangat. Memang betul pun,lepas pengalaman sendiri pakai,saya jarang gosok tudung AJ ni. Sesuai sangat dengan saya yang memang tak rajin nak menggosok ni. Buat masa sekarang beli untuk pakai sendiri saja, tak sampai lagi buat koleksi. 

Bagi yang baru nak mula terjebak tu boleh la tengok-tengok page facebook AJ. Kategori White Label ni kira yang paling murah RM1O sahaja.

No comments:

Post a Comment

Baju Didi & Friends

Baju DIDI & FRIENDS AVAILABLE-IN STOCK. ADA YANG BERMINAT BOLEH WHATAPP 011-24019196 SIZE TERHAD..BOLEH PM UNTUK T...