Thursday 26 February 2015

Carpet Bulu Putih Pelamin Untuk Di Jual

Semasa majlis perkahwinan saya 2 tahun yang lalu saya telah DIY sendiri mini pelamin yang ringkas sebagai kenangan pada hari perkahwinan saya.

Ada beberapa barang yang saya beli untuk penyediaan pelamin.Antaranya karpet bulu putih untuk alas pelamin saya. Saya ingat nak jual kepada sesiapa yang berminat. Sekiranya ingin sewa juga boleh datang sendiri pick up di Rawang. Penghantaran boleh selain dari Rawang mungkin akan dikenakan kos pengangkutan. 

Carpet bulu ni panjangnya 3 meter(warna putih)-Nak jual rm90.Sewa rm35. Contoh gambar dibawah.

Sesiapa yang berminat boleh hubungi saya melalui sms/whatsapp: 011 24019196.

1 comment:

Baju Didi & Friends

Baju DIDI & FRIENDS AVAILABLE-IN STOCK. ADA YANG BERMINAT BOLEH WHATAPP 011-24019196 SIZE TERHAD..BOLEH PM UNTUK T...